Skip to content

Et tvers gjennom koselig indieband!

april 21, 2010

For å overvinne mitt stadig voksende prestasjonsangstmonster innleder jeg like gjerne den nye bloggen med en anbefaling. Dette er My Little Pony. The band, not the brand som de så fint sier det. Jeg kom over bandet via facebookprofilen til en fyr jeg gikk i klasse med på musikklinjen i Halden. Jørgen heter han, og han spiller trommer i bandet. Men det har ikke egentlig noe med saken å gjøre, annet enn at jeg kan fortelle dere at han iallfall var en innmari ålreit fyr for 7-8 år siden… My Little Pony er et av de koseligste bandene jeg har kommet over. De lager lettlikt og hyggelig indiepop, som man nesten ikke kan høre på uten å bli i godt humør. De har gitt ut en cd, de finnes på spotify, de har en myspace-profil og de har flere flotte musikkvideoer liggende på youtube. Så det er ingen grunn til å la være å sjekke de ut etter at du har lest dette.

Jeg digger My Little Pony. Og jeg tror flere også kommer til å gjøre det, om de bare får høre. Jeg har allerede frelst én venn i dag.

Fortell meg gjerne hva du synes, jeg elsker å spre musikk!

2 kommentarer leave one →
  1. Jostein permalink
    april 21, 2010 8:26 pm

    Jeg ble helfrelst bare så det er sagt. Utrolig koselig musikk og et veldig folkelig preg. Musikkvideoen som ble linket er en av de koseligste de har! Albumet på spotify står på repeat mens jeg nyter et glass saft og noen kjeks, og jeg storkoser meg!

Trackbacks

  1. Mitt 2010, aka Dagbok Of Doom 2010 edition « Alt Innimellom

Legg igjen en kommentar

