Skip to content

Lost but happy at sea

mai 7, 2010

I anledning at det i dag er 18 dager til jeg skal se Flight of the conchords på Folketeateret, tenkte jeg at det var passende å dele et par (evt 3) av mine favorittsanger av nevnte duo.

Den første er en sang fra den aller siste episoden av tv-serien deres, og etter min mening en av seriens høydepunkter. Jeg håper virkelig at de tar med denne på showet, selv om den ikke blir like kul uten videoen.

Nummer to er en god gammel klassiker, selv om den egentlig ikke er ment for oss mennesker. Den er med i begynnelsen av første sesongen, men jeg synes ikke egentlig at versjonen de brukte i serien var så bra… Iallfall ikke når man har hørt denne versjonen:

Den tredje er fra andre sesongen igjen, og handler om alle eksene til Jermaine. Koringen til eksene hans fester seg latterlig lett på hjernen, så jeg går ut i fra at jeg nå kommer til å synge på denne resten av dagen…

Legg igjen en kommentar

