Skip to content

Game over…

juli 30, 2010

Nok en gang er han på vei tilbake til Arendal. Denne gangen er det virkelig over. Det er ikke mer å redde, det er ikke lenger noen utsikter til å skulle kunne reparere det som var. Skadene, som for å være ærlig ikke akkurat ble mindre av begivenhetene den siste tiden, er for store. Det blir for mye for han.

Jeg kan ikke påstå at jeg ser frem til prossessen jeg heller. Men det er jo ikke som at jeg kan melde meg ut og gå fra det. Jeg sitter fast i hele greia.

Om ikke annet er jeg iallfall på vei inn i behandling, og jeg vil kunne bruke den tiden jeg trenger, uten å måtte ta hensyn til at jeg helst burde bli bra fort, fordi noen står og venter på at noe skal skje. Jeg kan bruke så lang tid jeg vil.

Så er jeg kanskje litt nærmere å være en hel person neste gang jeg skal prøve å binde meg til noen. Det er jo lov til å håpe.

Akkurat nå føles det slik: Crying a bottle of wine

2 kommentarer leave one →
  1. august 3, 2010 1:09 pm

    Du er en tøffing 🙂

Trackbacks

  1. Singel: 6 måneder senere « Alt Innimellom

Legg igjen en kommentar

