Skip to content

Sangfuglen synger! aka Trine gjør ting hun ikke tør

juli 31, 2010

Okei, dette er innmari skummelt…

Saken er denne: Jeg elsker Damien Rice, jeg har lyst til å gifte meg med fyren. Og denne sangen er noe av det fineste jeg vet om. Og jeg tror nabojenta begynner å bli lei av at jeg spiller den hele tiden, så jeg konkluderte med at det var på tide å avansere til andre ofre. Er det ikke det internett er til?

Gitaren er småsur (jeg skiftet strenger på den i går), og kvaliteten er ikke den beste, men jeg måtte forte meg å poste den før jeg mistet motet.

Be gentle.

5 kommentarer leave one →
  1. juli 31, 2010 4:47 pm

    Ikke vær streng med deg selv – det er kjempefint! Men skaff deg en mikrofon så stemmen din høres bedre over gitaren.

    • august 1, 2010 9:15 am

      Har planer om det, måte bare bevise for meg selv at jeg faktisk kom til å tørre først. :o)

  2. Margrethe permalink
    august 1, 2010 7:28 am

    Tøffing! Gøy å høre deg synge:) Nydelig!

Trackbacks

  1. Når man ikke får sove synger man « Alt Innimellom

Legg igjen en kommentar

