Skip to content

Snart tilbake

oktober 23, 2010

Ville bare si at jeg nå snart er ferdig med en lang og tung flytteprosess, og en enda lengre generelt dårlig periode, og at jeg om ca en ukes tid vil komme mye sterkere tilbake. Da snakker vi bloggposter opptil flere ganger i uka, jeg lover. 🙂 Er dere heldige får dere se bilder av den nye hula også, og noen av dere blir kanskje til og med invitert på et glass rødvin. Eller kanskje til og med to.

Så da vet dere det. Jeg har ikke slutta å blogge altså. Det har bare vært en veldig slitsom høst.

6 kommentarer leave one →
  1. plysjhai permalink
    oktober 23, 2010 6:52 pm

    Kan jeg heller bli invitert på kaffe? Eller kakao? Eller vann? Du kan få drikke rødvin da, så lenge jeg slipper. 😉

    • oktober 23, 2010 6:56 pm

      Klart det! Er litt opptatt den uka som kommer nå, med å vaske ut på Vinderen og slikt, men uka etter det?

  2. Margrethe permalink
    oktober 23, 2010 8:28 pm

    klem!

  3. Vero permalink
    oktober 24, 2010 7:40 pm

    Juhu for hule! 😀

Legg igjen en kommentar

