Skip to content

Anbefaling: En skikkelig spennende historie

november 29, 2010

Har du lyst til å lese noe spennende? I så fall anbefaler jeg deg å ta deg en tur til Eskil sin blogg, for å lese teksten «Akvarium».  Den er suveren.

Jeg hadde egentlig ikke planer om å bli sittende foran skjermen nå, jeg skulle bare kjapt se gjennom hva RSS leseren min hadde å si, men denne teksten fanget meg nesten øyeblikkelig. Den har driv, den skaper interesse hele veien, og den har en spennende og noe overraskende slutt. Gå og les!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

