Skip to content

Når man ikke får sove synger man

januar 19, 2011

Det gjør iallfall jeg. Og ettersom jeg sover altfor, altfor lite for tiden blir det endel synging. Noen ganger får til og med gitaren være med, men ettersom det bor… 7 andre i dette huset bør man jo helst være litt stille sånn midt på natten iallfall. I dag derimot følte jeg meg litt ekstra gæern. Dessuten kjeder jeg meg. Så jeg kikket litt igjennom «my songbook» på chordie, for å finne noe jeg ikke hadde spillt på en stund, og da fant jeg en av favorittsangene mine! Så da spillte jeg den da. (Wow, kvaliteten på dette innlegget er slående!) Veldig lavt da, man vil jo ikke vekke hele huset heller… Og når jeg først var i gang tenkte jeg at dere også kunne få høre. Jeg har jo gjort det en gang før, og et av nyttårsforsettene mine var å spille inn flere sanger. En del av dette forsettet var riktignok at det skulle være litt bedre kvalitet enn den første gangen, men seriøst altså… For det første har jeg ikke sovet mer enn 2 timer i løpet av det siste døgnet, og dessuten er det litt begrenset hvor bra man kan synge når man må synge veldig stille. Spesielt vanskelig på høye noter… og dessuten er bildekvaliteten på webkameraet på Mr. Fry (den lille pc’en) ganske dårlig. Men uansett. Jeg er ganske fornøyd likevel jeg.

Dette er altså Death Cab for Cutie – I will follow you into the dark. Fine, fine sangen.

Sminkeløs og med trøtte øyne og hele pakka. OG! Legg merke til plakaten i bakgrunnen! Nerdepoeng gis til de som kjenner den igjen. 😉

If heaven and hell decide
That they both are satisfied
And illuminate the «No»s
On their vacancy signs
If there’s no one beside you
When your soul embarks
Then I’ll follow you into the dark

No comments yet

Legg igjen en kommentar

