Skip to content

Gratulerer med dagen, Mamma!

januar 27, 2011

I dag fyller mammaen min 50 år, og da synes jeg det er på sin plass med en ørliten hyllest. Jeg er ingen ekspert på filmredigering, men det er heller ikke poenget her. Det var aldri meningen at dette skulle være proffesjonelt. Jeg driver ikke med sånt. Jeg ville gjøre dette så enkelt som mulig, for det eneste som betyr noe for meg her er at budskapet mitt når frem. Jeg er overbevist om at jeg har klart det. Jeg skulle bare ønske at jeg kunne vært der og sett ansiktsuttrykket hennes når hun ser dette.

Så her, Mamma. Gratulerer med dagen!

2 kommentarer leave one →
  1. Tove Nymo Jensegg permalink
    januar 27, 2011 10:46 am

    Jeg er kjempe spent på filmen men får den ikke opp da musikken du har lagt til gjør at den blir sperret. Sony og opphavsrett vet du. Kanskje det går om du ikke har musikk til??? Tusen tusen tusen takk for gaven. Kortet du laget var kjempefint. Det rørte meg og det viste du sikkert. Gla i deg… klem fra din «gamle» mor…

    • januar 28, 2011 12:45 pm

      Ja, det gjør det jo litt vrient… fikser det snart, lover. 🙂

Legg igjen en kommentar

