Skip to content

Bloglovin

februar 23, 2011

Følg min blogg med bloglovin

Dette er et sånt kjedelig blogginnlegg som ikke er et blogginnlegg i det hele tatt. Alle de kule kidsa har sånn bloglovin ting, og jeg vil veldig gjerne være en av de kule kidsa. Jeg blir også veldig glad om du klikker på linken og har lyst til å følge meg. Jeg bare sier det. Om 4 stk gjør det for eksempel. 4 er bra. 🙂 Dessuten kjeder jeg meg.

Move along.

2 kommentarer leave one →
  1. Vero permalink
    februar 25, 2011 12:03 pm

    Jeg skjønner ikke helt greia med Bloglovin, jeg. Man kan jo følge en blogg direkte fra bloggen, hva er vitsen med å registrere seg på en annen nettside for å gjøre akkurat det samme? I iz confuzed.

    • februar 25, 2011 3:58 pm

      Det blir jo som en rss-leser da, at man kan følge mange blogger samtidig. Sikkert.
      Men om ikke annet kan man se på det som et eksperiment på hvor mange som trykker på den rosa knappen. Rosa knapper er jo fine. ;P

Legg igjen en kommentar

