Skip to content

Ukas anbefaling

august 22, 2011

Strengt tatt burde jeg la være å bruke titler som «ukas»-noe som helst, ettersom jeg er ekstremt dårlig på å følge opp alle prosjektene jeg setter i gang. Men hey, jeg er så full av min årlige augustoptimisme at jeg gir det en sjanse likevel.

Jeg har nemlig oppdaget noe nytt. Noen, for å være helt nøyaktig. Eliza Doolittle. Eller Eliza Sophie Caird som hun egentlig heter. Det er godt mulig at det bare er meg som er treig, og at dere alle kjenner til henne fra før av, men for meg er hun helt ny. Av alle steder å finne ny musikk var det gjennom The Sims 3 at jeg fant denne jenta. Via indie-radiokanalen i spillet.

Eliza Doolittle blander flere sjangre (pop, 50-talls rock, blues, jazz) til en sabla god mix. Det er umulig å ikke la seg fenge. Jeg har gått rundt og nynnet på disse sangene hele helga, og selv i min post-depressive sinnstemning fikk hun meg til å smile iallfall litt. Derfor tenkte jeg at det var på sin plass å spre gleden.

Dessuten er hun pokker så søt. 😛

No comments yet

Legg igjen en kommentar

