Skip to content

Festival (første episode)

juni 26, 2012

Jeg synes det er skikkelig artig når folk reiseblogger, og har alltid tenkt at jeg også vil gjøre det. Men jeg reiser jo aldri, noe som gjør hele greia relativt vanskelig.
Så nå, når jeg faktisk skal ut på tur, tenkte jeg at jeg skulle benytte anledningen. Jeg skal til Belgia! På festival! Rock Werchter, for å være helt presis. Google den, jeg har aldri sett en så flott line-up før. Den er fantastisk. Regina Spektor! Florence and the machine! Pearl Jam! Garbage! Og masse annet fint. Så dette blir bra.
Jeg er ikke på festival ennå da. Regner ikke med at det blir særlig mye blogging derfra. Tviler på at det er gratis nett på campen. Akkurat nå befinner jeg meg på Gardermoen, hvor Silje og jeg kommer til å tilbringe natta på Starbucks. De har behagelige lenestoler her. For ikke å snakke om kaffe.
Vi flyr herfra til Brussel grytidlig i morgen, derfra skal vi ta toget til Leuven, og så busse eller noe til Werchter. Festivalen varer frem til og med søndag, etter det stikker vi tilbake til Brussel. Vi blir der et par dager før vi flyr hjem igjen. Så dette blir en ordentlig bra ferie. Jeg har trua.

Så, da vet dere det. Neste episode kommer plutselig. På et eller annet gunstig tidspunkt. 🙂
I mellomtiden får dere et bilde av Silje som studerer bagasjetårnet vårt.

20120627-010605.jpg

No comments yet

Legg igjen en kommentar

