Skip to content

Festival (tredje episode)

juni 29, 2012

Så har vi kommet til selve festivalen da. Vi er på andre dagen faktisk, jeg gadd bare aldri å logge meg på nettet i går, iallfall ikke lenge nok til å skrive en hel bloggpost. Det er faktisk gratis nett her da, under et telt inne på festivalområdet.

Festivaldagen i går var fantastisk. Jeg fikk blandt annet se Garbage, og fikk danse til «cherry lips», og det har jeg alltid hatt lyst til. Vi fikk se The Cure og The Kooks, og drakk masse øl. Mesteparten av den var gratis også. Det er så fint å plante flasker. Leverer du inn 20 får du gratis øl. Eller noe annet om du føler for det.

I dag er det ikke fullt så mange artister jeg er gira på, men likevel nok til at jeg gleder meg. Pearl Jam, for eksempel. Bat for lashes. Katzenjammer. Beirut.
Men høydepunktet for min del kommer ikke før i morgen. Regina Spektor liksom. Jeg kommer til å dø av lykke.

Men nå er det på tide å finne seg mer øl. Det kommer mer blogging plutselig. 🙂

One Comment leave one →
  1. Tove Nymo Jensegg permalink
    juni 30, 2012 9:19 am

    Høres jo greit ut dette…. Nyt livet og stemningen – klem fra båtfolket…

Legg igjen en kommentar

