Skip to content

Festival (femte episode)

juli 2, 2012

Okei, det blir litt feil å kalle det for festivalblogging nå som festivalen er over, men jeg liker denne episodegreia. Dessuten er jeg jo på festivalferie.

Vi har kommet oss til Brussel nå, og har sjekket inn på hotellet vi skal tilbringe de neste to dagene. Iallfall nettene. Hva annet som skjer vet jeg ikke. Bortsett fra at vi skal møte noen i kveld har vi ikke en eneste plan for hva vi skal gjøre her i byen. Silje har bodd her, så jeg har jo fordelen av å ha en personlig guide. Svært praktisk med tanke på hvor surrete jeg er selv. Nå kan jeg bare dilte etter. Og det er jeg skikkelig flink til.

Akkurat nå ligger jeg rett ut på senga. Gleden over en god seng etter å ha bodd i et telt er ganske ubeskrivelig. For ikke å snakke om hvor godt det skal bli med en ordentlig dusj.
Men nå er det på tide å komme seg ut i sola igjen. Kommer tilbake plutselig.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

