Skip to content

Ønskeliste!!!

november 4, 2012

Det er den tiden på året igjen, når folk (les: mamma og bestemor) begynner å spørre hva jeg ønsker meg til jul. Så jeg tenkte jeg skulle være flink og lage en ønskeliste med en gang. Og siden jeg er optimistisk nok til å tenke at jeg kanskje kan få gaver fra andre mennesker enn de to legger jeg like gjerne ut en ønskeliste her på bloggen. Hint, hint, jeg liker gaver osv.

JEG ØNSKER MEG:

  • En rockering. En sånn som veier litt, sånn at man kan bli skikkelig sprek og fin av å snurre. Jeg liker å snurre.
  • (Billett til Rock Werchter. Den kuleste av alle festivaler.
  • Flybillett til Belgia, i forbinnelse med forrige punkt.) 
  • Penger til å gå amok når man først er i Belgia…
  • En Tardis. En ekte Tardis, jeg vil bli tidsreiser når jeg blir stor. (En falsk Tardis hadde også vært en fantastisk julegave)
  • En sonic screwdriver! Den trenger ikke å være ekte engang (selv om det hadde vært skikkelig awesome). Jeg vil bare ha en å leke med. Man er aldri for gammel til å få leker til jul, mamma. 🙂
  • Serier på dvd. (Doctor Who, Eureka, Castle, The Guild, Sherlock osv)
  • Gavekort (Outland, Think Geek, H&M, platekompaniet osv)
  • Song for Eirabu 2: Vargtid (Bok, av Kristine Tofte)
  • Sherlock Holmes ( lærinnbundet samlebind med alle historiene. Denne, for eksempel.)
  • En ryggsekk som passer til festivalbruk. Ideelt sett en sånn kombinert bag/ryggsekk med hjul på. De er awesome.
  • Kule t-skjorter.
  • Sokker!!! I alle verdens farger. Med morsomme motiver på. Jeg har for eksempel ingen sokker med drager på. Eller karuseller. Eller oooo, Tardis!
  • Gavekort på massasje. Ryggen og nakken min er en eneste stor knute.

Det var det jeg kom på i farta, men denne lista kommer til å bli oppdatert etterhvert som jeg kommer på ting.

One Comment leave one →
  1. Tove Nymo Jensegg permalink
    november 22, 2012 7:07 pm

    Sokker har du nok av. Jeg kom ut av telliinga da jeg rundet 250 og flere par trenger du jo ikke 🙂

Legg igjen en kommentar

