Skip to content

Ønskeliste!

desember 9, 2013

Etter bestilling. 🙂 Dette er i tilfeldig rekkefølge.

  • Tøfler fra Accessorize
  • Kule sokker (fordi alltid)
  • Printer. En liten en, trenger ikke være med farger.
  • Gavekort på Indiska (De har så mange fine kjoler der nå)
  • Gavekort på Outland (Fordi at hver eneste gang jeg går inn der finner jeg minst 5 nye ting jeg vil ha, og jeg er der OFTE)
  • Bøker:  Song For Eirabu 2: Vargtid – Kristine Tofte, Water for Elephants – Sara Gruen, +++
  • Doctor Who stæsj. Jeg er en vaskeekte fangirl.

…og sikkert masse annet rart. Jeg oppdaterer etterhvert om jeg kommer på mer.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

